Dag 1

Igår var det prio skräddare, på lördag hoppas vi att Christopher hämtar ut 2 snygga skjortor och en kostym! Jag hoppas att jag kan hämt ut två klänningar som jag ändrat lite på och en ny skjorta! Håll tummarna, finns inte riktigt med i tidsplanen att sakerna behövs korrigeras!

Efter det fick vi till matgatan vid Yu Garden, måste säga att det är nog den gatan jag gillar mest att bara gå och titta på. Gapar och stirrar lika mycket varje gång.


Eftermiddagen spenderade vi vid the Bund, åkte upp i Hyatt och kollade över stan i dagsljus - fy 17 vad stor den är! Sen blev det en runda squash, Christopher vann. Fan. Till middag blev det Kagen, alltid lika gott! tyvärr hade vi inte bord förän 20.30 så när vi kom gick alla typ vilket var lite tråkigt. Blev ingen utgång utan istället åkte vi hem och kollade The Vice Guide to North Korea , vilket land... Kolla på den om ni har 1 timme över.

Idag står shopping på schemat, vi börjar med fejkmarknaden och tar Taikan Lu på eftermiddagen. Det är stårlande sol ute så blir perfekt! Eftersom det är kallt så räknar jag att det blir en stor kopp varm choklad på Kommune!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0