H****tes j**la s**t!!!

Sitter pa jobbet med halsduken virad runt halsen och dricker konstant varmt te men fryser sa jag blir bla i alla fall. Tobias blev frisk over natten men jag klappade ihop fullstandigt, sa mycket for ingefara. Jag ar aldrig sjuk, och da menar jag verkligen aldrig, och det finns nog inget jag ar gladar over for det har suger verkligen. Pa vagen hem idag ska jag bunkra appelsiner och andra nyttigheter for att forhoppningsvis vara pa banan i morgon igen, da star ju var tisdags middag med tjejerna pa schemat och vill inte missa det denna vecka ocksa!

Pa fredag ska vi till ett barnhem utanfor Shanghai med jobbet for att sprida lite julgladje, jag och Markus pa jobbet som ocksa ar fran Sverige ska sy ihop en julig presentation om Sverige. Svarare an man tror, de vet ju ingenting om Sverige och det ryktas dessutom om att de aldrig sett europeer. Vi funderar pa att kora lite Pippis jul och bjud pa pepparkakor. Alla forslag tas tacksamt emot!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Krya på dig dockan!!! :-)

2011-12-05 @ 14:00:24
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0