Min plan gick i stöpet

Hade en idé om att jag skulle rapportera löpande vad morfar hade för sig under dagen men det gick inget vidare. Skyller allt på bristfällig uppkoppling!

Dagen var hursomhelst pangbra och det är med svår matkoma som jag nu går och lägger mig.

Var ett tag sedan jag promotade Filip & Fredriks podcast så nu är det dags igen! Lyssna på deras julspecial, herregud vad kul den är! Tvingade mamma att lyssna men såg på henne att hon inte tyckte det var lysande och efter 20 min gav hon upp. Är verkligen inget fel på henne i övrigt, men där förstod jag mig verkligen inte på henne.

Tobias hälsar från Sälen, vissa köper dyra skidkläder och vissa köper dem i Kina. Visade sig att de var lika bra, ser oss som vinnarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0