Ska jag kopa lusekofta ocksa?

Idag ar bade jag och Tobias risiga, herre gud vad trakigt det ar. Pa vagen hem ska jag aka forbi videobutiken och bunkra upp med nagra boxar som vi blivit tipsade om. Aldrig varit en box person, men nu blir det kanske andring pa det.

Fick ett mail fran en jobbarkompis i Sverige Sag till Tobias att vinterstudion har borjat, ska jag skicka ner en termos eller har han det dar?

Bakgrunden till detta ar att forra aret sa satt Tobias som bankad framfor Vinterstudion pa helgerna, eftersom vi holl pa att flytta forra vintern sa hittade vi saker som har legat langst in i skapen - bland annat en termos. Sa efter frukost fyllde Tobias en termos med kaffe och bankade sig framfor tven. Fruktnasvart kul syn. Tyvarr kan vi inte se alla SVT sandningar har utan en VPN lina, sa jag skaffade en sada for ett tag sedan men da vi inte anvande den sa jag upp den. Nar jag berattade om Andreas mail sa sa Tobias Ah, starta prenumerationen igen. Du far en klanning om du gor det!

Pa vagen hem idag ska jag kopa en termos och i helgen ska jag kopa en klanning!


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk att med en klänning är du alltid mutbar, han känner sin flickvän hör jag. hahahah

2011-12-06 @ 16:11:05
Postat av: Lena

Han är en superklok kille - redan fattat galoppen!

2011-12-07 @ 21:28:37
Postat av: Petra

jag vet, han ar kanon :)

2011-12-08 @ 05:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0