Strandtennis, check!

Är inte en sådär fenomenal bloggare som kan hitta på saker att skriva om bara för att man ska skriva. Därför skrev jag inget igår, men idag köpte vi ett strandtennis och det är det värt att skriva om! Fasiken vad kul det är! Jag och Tobias spelade det hela förra julen i Syd Afrika och tog med det ett par gånger till Tessinparken hemma men sen försvann det. Har saknat det på alla semestrar efter det, men nu är saknaden över. Tobias, tar med det hem så har vi det till nästa semester!

Imorgon fyller min morfar år, har tänkt hela kvällen på att jag måste komma ihåg alla kul grejer han sagt (han var i sitt esse ikväll) men har såklart glömt bort allt..! Minns bara att han sa att han var magisterns guldgosse och blev glad när han dog för då skulle han inte behöva se att morfar inte blev något stort inom vetenskapen. Rätt tragiskt men ganska kul syn på det hela.


Kommentarer
Postat av: Lena

Det härliga med morfar är att han kommer på nya saker varje månad.... har nog aldrig hört detta att han var magisterns guldgosse!

Krama honom hårt!

2011-12-29 @ 19:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0