Syskonenen Nordin i Shanghai

I går när jag stod och väntade på min bror så står jag bredvid en gammal man, helt plötsligt tar han upp en termos och tar lite te och sörplar på. Först tänkte jag att det var ju en himla oklar plats att ta sig en slurp på, men sen insåg jag att där stod jag jätte törstigt och ville inget hellre än att smaka.


Till slut kom han i alla fall, vi gick och åt middag på Nepali Kitchen, tog en drink på hemliga stället People 7 och avslutade med en öl avsmakningsmeny på Dr Beer. Ganska så perfekt kväll!!


Innan jag flyttade så beställde jag en ring från min kollega Annie som gör super fina ringar, speciellt om man är en hästtok - eller kanske bara hemmakär. Tyvär hann den inte bli klar innan vi flyttade, men Christopher hade med sig den igår. Hur fi är den inte?! Om ni vill ha en likadan så hoja så smider hon till en!




Kommentarer
Postat av: Lena

gud så kul ni verkar ha. Christophers agenda tror jag passar oss också rätt bra. Undrar om Tordan ställer upp på en runda squash?



God jul på er båda två och njut nu av familjen och värmen i Thailand. Ge morfar en extra puss från mig!

Kram

2011-12-25 @ 18:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0