I'm in love!!

Jag vet att jag framst kommer att plaga sig sjalv genom att ga in pa http://www.marcjacobs.com, men idag kunde jag inte halla mig. Sa nu ar det som det ar: Jag maste ha dem, jag kommer inte klara mig utan dem. Hur 17 kan skor framkalla de kanslorna? Men nu ar det som det ar och det finns inget att gora at det! Om nagon vill toppa mitt ar med en riktig hojdarpresent sa har jag storlek 39!



Idag ar det 12/12/11, det ar ju nastan lika festligt som 11/11/11 sa idag ska vi ga till en Nepalesisk restaurang som vi har varit pa vag till lange man alltid lyckast fa boka av. Hoppas de har en mustig gryta, det behover jag i kylan som Shanghai nu bjuder pa. 0 gradigt i dag men imorgon ska det bli 14 grader, hyfsat svart att kla sig..!

Men mest av allt behover jag skorna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0