Om en vecka kommer min bror!

Igar hade vi var tisdagsmiddag med tjejerna, vi gick till DR Wine och drack vin och at super god pizza. Killarna har blivit lite avis pa var tradition sa de borjade med herrmiddag igar, de at burgare och drack ol pa Piro. Mycket trevligt! I ovrigt gar jag mest och funderar pa vad jag och Christopher ska gora nar han kommer hit nasta onsdag, ska bli sa himla kul! Vi Skypade lite i gar om vad vi skulle hitta pa, sa att vi maste ata hal i vaggen sushin. Da klacker han ur sig jag far kvaljningar av sushi. Jaha, dar blev mitt triumfkort meningslost...! Tror dock att han kommer andra sig, mmmm vad god den ar kanner att kvallens middag redan ar spikad! Tobias ar supertaggad for att aka hem till Sverige! Mamma hade fragat honom vad han onskade sig for middag nar han kom hem sa vi satt och spanade om vad vi saknar mest. Av alla goda ratter sa sager manniskan stekt falukorv och spenat, kande lite att det ar bra att han aker hem sjalv for jag har sallan horde en ackligare kombination. Korv ar gott, spenat ar gott men tillsammans... det ger mig kvaljningar. Gott+gott betyder inte Jattegodd! Efter ett tag kom vi ialla fall fram till att vi bada skulle onska oss mammas kottgryta, tank att fa ata en gryta och vet att man inte kommer fa en sena eller stor broskbit i munnen!

Pa vagen till jobbet idag sa cyklade jag bakom en cykel med slap, likcykel sa min kinesiska kollega och gick. Hon maste skamta.



For att fa skatta mindre pa lonen har sa far vi samla in matkvitton for 1000RMB sa jag satt och pysslade med det pa morgonen. Kvittona har ar lite kul, varje kvitto har en lott pa sig. Undra vad man vinner och hur manga sim vinner...



Idag ska jag till antkmarknaden pa lunchen. Jag vill ha en gammal lada och ett par trumpeter!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det måste verkligen vara brist på sysselsättning om du ska börja spela trumpet för det är väl det du ska använda dem till................

2011-12-14 @ 16:56:14
Postat av: Petra

Tycker de ar sa fina sa ville ha tre st i fonstret, kopte en och det blev jatte fint!

2011-12-15 @ 01:38:53
Postat av: Lena

Vi har Amies trumpetkvar, ska tipsa henne om inredningstrend med trumpeter. Du har dock lite fel i kombinationen falukorv med spenat - håller även här på Tobias. Känns som jag gjort det förr, dvs varit på hans sida. Snart är vi på rätt sida av året, dvs året då vi ska till er! Det ska bli så kul och spännande. Fast det känns rätt skönt att ni har hunnit testa både det ena och det andra.

kram

2011-12-20 @ 00:19:38
Postat av: Petra

Trend vet i 17 om det är, men blev lite coolt med trumpeten :) Ska bli superkul när ni kommer, ska visa er allt jag kan :)

2011-12-20 @ 04:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0