Bilder från helgen

Igår var vi på fejkmarket och köpte ett skidställ till Tobias, 500:- för jacka och byxor. Håller de är det ju kanon! Vi är väldigt sällan på fejkmarknaden så det är mycket möjligt att denna bild är gammal, men man tröttnar ju när man ser detta



Efter shoppingen gick vi till en ny park vi hittat precis bredvid oss, full med gamlingar som rörde på sig. Några dansade, andra "gymmade" och vissa utövade någon form at qi gong. Kanon kul att titta på!


På kvällen var det julskiva med svenska handelskammare, gud vad jag saknar lusse bullar!

Idag var vi på pysselmarknaden för att handla lite julpyssel, så mycket jul koncentrerat på en och samma yta har jag aldrig sett.


På vägen hem passerade vi matgatorna, funderar starkt på att bli vegetarian efter idag. Vi kan ju ha en tävling, gissa hur många fåglar man får plats med i en bur.


Man ska inte slänga saker i onödan, vad skulle moppens ägare göra utan tejp? Skam den som ger sig, lite till kan vi laga innan vi slänger den!


I eftermiddags hängde vi med Anna och Per, Per och Tobias spelade squash medan jag och Anna julpysslade. Sen blev det lite god middag på Bella Napoli och nu har Tobias deckat i soffan dunderförkyld, själv sitter och och dricker ingefärste och ber till gudarna att jag inte ska bli smittad. Tobias har köpte en ny mössa och har den mest hela tiden då han tycker att han ser ut som en hemlig spion i den, håller faktiskt med. Vet dock inte om det är bra eller dåligt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0