Vad sägs om detta?

I morse åkte Tobias hem till Sverige, är ju lite avundsjuk såklart för hemma är ju alltid hemma. Men samtidigt ska jag ju hem till mamma och pappa i Thailand så det är ju nästan som att åka hem. OCH så kommer ju min bror idag! Så här ser min plan för honom ut, har jag missat något får ni gärna hojta!
Onsdag
Middag på Nepali kitchen
Torsdag
Skräddaren
Matmarknaden
Bunden (Beroende på väder)
Antikmarknaden
Massage
Middag på Kagen
Fredag
Fejkmarket
Taikan Lu
Strosa i French C.
Middag på Qimin och barhäng vid Bunden
Lördag
Skräddaren
Julafton här får vi se vad vi gör, försöker få ett bord på Mr Willies till middagen då jag tror det är det närmaste julmat vi kan komma
En squash kanske vi kan klämma in här också
Söndag
Brunch på La Meridien
Beroend på skick få vi se vad vi gör
Måndag
Thailand!
Skulle vilja till glasögonmarknaden någon dag, får se om han är sugen på det. Eftersom ingen av oss har glasögon känns det inte så prioriterat.



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Känns som du täckt in det mesta måste jag säga!! :-)

Ha det superduper! Vi sitter och surplar turkiskt te i Istanbul,snart dax för Sverige. Kraam

2011-12-21 @ 05:57:22
URL: http://yvonneandthecity.se
Postat av: Håkan Nordin

Ni kommer vara helt slut när ni kommer till oss i Thailand.



//Pappa

2011-12-22 @ 09:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0