Darar!

Nu kommer ett otroligt internationellt inlagg, helt utan var bokstavare med prickar. Klurigt va! Blir sa nar chefen ar sjuk och inte berattat vad du ska gora pa jobbet.

Liten rapport fran Tobias middag hon Sushi & Prem i gar, de at tva olika sorters ris med bonrora. Starkt som 17 men tydligen gott! Middagen resulterade aven i att vi i maj ar bjudna pa ett brollop i Indien, de raknar med 10.000 (!) gaster. Tyckte det brollop i Singapore var stort, dar hade det 3 olika fester med ca 200 gaster pa varje fest. Men det har far ju det att framsta som ett helt normat brollop.



Roligast med bilden ar hur naturligt Tobias sitter i skraddarstallning.

For lange sen pratade vi om att vi maste boka var semester till det kinesiska nyaret, mycket snack och liten verkstad sa nu nar jag ska boka ar allt jatte dyrt. Kanon! Men vi hittar nog nagot bra, huvudsaken ar att de inte finns kinamat dit vi ska.

Kina ar kanon, men iband undrar man varfor de ar sa dumma. Ar de helt i avsaknad av delar av vara hjarnceller, eller vad ar det som inte stammer? Igar gick jag in pa Massio Dutti for att kopa ett par hostskor, fick prova min storlek men nar jag tog dem till kassan sa sager expiditen Vi kan inte salja dessa nu for de ska sta i skyltfonstret, men du kan betala halva summa sa far du hamta ut dem nar de har statt klart dar. Ok tanke jag, en vecka kan jag val vanta. Vi ringer dig om 30-50 dagar da vi byter exponering. Ursakta?! Ska ga till affaren dar de syr upp skor i stallet, for jag kan ju inte vanta till efter nyar pa ett par hostskor. Darar!




Kommentarer
Postat av: Yvonne

haha, älskar bilden!!

2011-11-22 @ 16:22:20
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0