Min fodelsedag!

Idag at jag lunch med mina klasskompisar Karin & Myrriem. Karin hade bokat bord pa ett dumplingsstall men hon tyckte att vi fick ett trist bord sa da sa hon att det var min fodelsedag och att vi darfor skulle vilja sitta vid fonstret. Vi fick ett nytt bord vid fonstret och at en god lunch, nar vi var klara kommer hela personalstyrkan och sjunger Happy Birthday och ger oss efterrattsdumplings. Trodde vi skulle skratta ihjal oss.

I gar kvall och hela morgonen idag forsokte vi hitta hotell och flyg till vart januarilov. Efter mycket googlande hittade vi till slut hotell och flygbiljetter! Ett litet problem ar att flyget gar fran Hong Kong, men det far losa sig pa nagot satt. Gar var alltid flyg dit! Det blev Tepanee pa Malapascua Island, verkar vara en plutte o dit man framst aker for dykning. Kan inte tanka mig en battre semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0