Nytt visum. Check!

Snart på väg hem från Hong Kong, har med mig ett "F" visum hem vilket jag tror är rätt. Men ropar inte hej för
än jag kommer hem...! Har såklart shoppat en del, känns som ett krav när man är här, bilder kommer. Testar någon ny blogg app nu så har inte riktigt fattat hur man gör för att få med bilder. Provar att lägga med några från bröllopet så får vi se hur det ser ut.

Var lite lätt kaos när vi landade i Shanghai i måndags morse. Vi var en halvtimme sena vilket innebar att Tobias inte skulle hinna hem
Innan han skulle med tåget till Wushi och halva hans packning var i min väska som vi hade checkat in. Så när bagaget kom så slet vi upp alla grejer, han åkte till Wushi i sommarkläder (det är typ 15 grader där) och jag flög vidare till Hong Kong. Ska bli skönt att komma hem
Ikväll och få ordning på väskorna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0