Slapparhelg

I helgen kom värmen tillbaks, Tobias spelade golf i t-shirt i går och jag satt i solen och pluggade. Skillnad från i veckan då man cyklade med vantar till jobbet..!

Idag har vi haft glöggmys med några vänner här hemma så på förmiddagen gick jag till blomstermarknaden för att köpa lite julstjärnor, 40cm höga för 15 kr. Överkomligt. Var fullt med julgrejer på marknaden, gick knappt att komma fram för alla kulor och stjärnor!


Eftersom det var så fint väder tog vi en prommis i parken, tittar på film samtidigt som jag skriver nu så ni får lite bilder nu och text en annan gång helt enkelt.


Fick även hem vårt skåp som i beställt idag. Äntligen har vi någonstans att hänga jackor!


Nu måste jag fortsätta kolla film, vi plockade fram Rain man ur retrolådan i videobutiken. Aldrig sett den men verkar pang bra!



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack för myskväll!! Kram

2011-11-27 @ 16:33:27
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0