Just an other manic Tuseday

Igar skulle jag kopa en annanas, da tar de fram som en stor osthyvel och hyvlar bort skalet och en variant av san dar grej man har nar man ska ta bort karnhuset pa applen och tar bort det dar skalet som gar in som prickar. Super smidigt!



Gick tillbaks till Massimo Dutti for att gora ett nytt forsok att fa kopa mina skor. Tankte att hon kanske helt enkelt var dum i huvudet hon som expiderade mig i mandags. Det visade det sig att hon var och nu har jag ett par nya fina skor!

Vi haller i vara tisdagsmiddagar och igar hade Sofia hittat ett riktigt lurt stalle. Man gick in pa en bakgard, upp for en mork och skabbig trapp. Genom en lang oupplyst korridor, och dar var det! Jatte gott kinahak som var inspirerat av Medelhavet. Later lite sjukt men var gott! Haloumi med oklar krydda och potaiskaka med chilli var nagra av specialiteterna, Souther Barbarian hette det.


I natt hade jag sa sjuk drom, dromde att jag skulle till kemtvatten och hamta ut klader. Det visade sig att de hade haft sonder vara klader och som plaster pa saren fick jag ett glas vin. Tog tva klunkar och hoppade in i var bil och korde hem. Fort som 17 korde jag och blev stoppade av polisen, akte pa forkorningsboter och nar jag fick blasa visade det sig att jag akte dit for rattfylla ocksa. Vaknade helt kallsvettig, att aka dit for rattfylla ar min varsta mardrom. Kan verkligen inte tanka mig nagot mer oansvarigt och idiotiskt. Tur att det var en drom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0