Jag har andrat mig!

Sag Rain Man igar, vilken film. Vet inte varfor jag inte sett den, har ju aldrig hort nagon prata illa om den men har helt enkelt alltid hittat nagot annat. Blir sa nar man gar in i videobutiken, man gar till topplistan och finns inte filmen dar sa hyr man den inte. I var videobutike hemma far man dessutom ga ner en vaning for att hitta de aldre filmerna sa man gar ju inte ens forbi dem. Ska helt klart borja med en ny hyra filmtaktik nar jag kommer hem, ga direkt till kallaren for att jobba mig uppat. Ska kanske tillaggas att vi hyr film 5 ggr per ar sa far val se nar jag kommer dit nasta gang.

Ibland nar man ser romantiska filmer sa ska de cykla genom en alle, over en ang eller ner for en backe och skratta och slanga langa blickar till varandra. Har alltid tyckt detta varit otroligt tontigt, finns liksom inget romantiskt med att cykla. Men jag har andrat mig. Vi har bara en cykel sa nar vi ska ta oss fram sa skjutsar Tobias mig, vet inte varfor - det ar jatte vanligt att folk i alla aldrar skjutsar varandra har, men alla stirrar verkligen pa oss och ler allt som ofta. Sa i morse skulle vi bada till kontoret for forsta gangen sa da tog vi cykeln till Tunnelbanan, jag satt dar bak och holl i vaskorna och log mot alla stirrande kineser och Tobias trampade pa. Vid Tunnelbanan klev han av och jag cyklade vidare. Var en mysig start pa dagen, sa nu har jag andrat mig - tycker det ar romantiskt att cykla. Men det ar fortfarande tontigt att de maste filma det i en alle, ang eller backe.

Pa onsdag ska jag aka till Peking for att forlanga mitt visum. Vet inte vad det kommer ifran, men har verkligen ingen langtan efter att aka dit. Nar jag tanker Peking tanker jag otrevliga manniskor, graa hus och blast, ser helt enkelt ingen trevlig stad framfor mig. Har garanterat helt fel, men pga detta har jag bokat ett morgonflyg dit och nattag hem.

Vet inte om jag har skrivit det tidigare, men vi har borjat simma jatte mycket. Fran att ha tyckt att det har varit en riktig idiot syssla, fram och tillbaka fram och tillbaka fram och tillbaka, sa tycker jag nu mera att det ar ratt kul. Har tom lart mig crawla! Det enda lite oskona ar att de varmer var pool till typ 25 grader sa man svettas ju efter 2 langder och da det inte ar nagot klor i poolen vill jag inte veta hur mycket bakterier det ar dar. Far man en kallsup kraks man lite latt och simmar vidare men an har vi inte blivit sjuka sa ar nog ingen fara!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0