Fix & trix

Idag har jag gått lös på tygmarknaden, blev en kavaj och två blusar. Hämtade även ut en skjorta och fixade med en annan kavaj. Helt inne på att sy upp just nu så idag har jag googlat på massa fina saker som jag vill göra!

I helgen ska vi till Singapore på bröllop, ska bli jätte roligt! När vi bokade tänkte vi att vi ville bo långt bort i från stan för att kunna sola och bada lite, vädret säger väl att vi till viss del får ändra våra planer lite..!


Nästa vecka ska jag åka till Hong Kong! Ska shoppa shoppa shoppa och ändra mitt visum! Ingen aning om hur många dagar man måste vara där för att få det fixat, men lär väl vara ett par i alla fall och eftersom att alla säger att shoppingen där är kanon blir jag inte bitter om det tar någon dag extra!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Ja det ar jattebra shopping. Speciellt Harbour City som ligger pa Kowloon sidan. :)

2011-11-07 @ 10:30:27
Postat av: yvonne

Så det blev bra hos skräddaren?? :-)

2011-11-07 @ 19:46:15
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/
Postat av: Petra

Ah toppen med lite tips Sophia! Har du fler tar jag tacksamt emot dem!



Ja, en skjorta blev bra och kavajen blir toppen ska bara korrigera den lite - de hade sytt den som att jag hade jätte stora bröst hahaha

2011-11-08 @ 00:58:03
Postat av: Sophia

Yes, absolut. Kan skriva ner lite olika :)

2011-11-08 @ 09:43:33
URL: http://sophiaochstoravarlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0