Veckans firande nr. 2

Måste säga att vi är så bra på att fira här, är det inte klarade tentor eller namnsdag så är det något annat. Idag firar vi att vi har varit tillsammans i 2,5 år, vet inte hur mycket man i vanliga fall firar halvår men det är väl lika bra att passa på för det är ju kul att fira saker! Firandet bestod av pannkaksfrukost, förstår inte varför man inte oftare har ätit det - jätte gott!!


I går var vi på drink hemma hos Karin med en massa folk, jätte trevligt! Idag ska vi cykla runt stan och öva kinesiska, vi pratade på rätt bra i taxin igår men taxichauffören skrattade mest åt oss. När vi kom hem så skulle Tobias säga God kväll till vår vakt, men han sa Dröm sött. Vaken såg jätte förvirrad ut men sa Dröm sött tillbaks så det var ett trevligt avslut på dagen. Mitt problem är att jag är så fokuserad på vad jag ska säga och svara på personens eventuella motfråga att jag inte förstår vad personen svarar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0