I kväll kommer Tobias!!

Haft tenta i helgen. Om jag klarar den så vill jag även bli godkänd i detektivarbete A. Har inte haft några böcker så har googlat på allt och gissat på det som inte gick att googla på. Som tur var så var det ett ämne som jag har rätt bra koll på men det hjälper ju inte när de vill att man ska referera till sidor i kurslitteraturen. Så hittade jag ingen som hade skrivit om just det jag hade fråga på och angett sidan i sin källförteckning så var det bara att gissa. Men prisa gudarna för Google, vad gjorde man innan?

På eftermiddagen hängde jag med Karin vid en park i stan, det har varit pangväder i dag så parken var full av folk som utövade gymnastik. Har skrattat så sjukt mycket, det är allt ifrån 80-åriga damer som vevar lite på händerna till avancerade yoga poser av trendiga människor i de yngre åldrarna. Kommer man hit rekommenderar jag verkligen detta söndagsnöje! Kanske ska prova någon gång, för alla som utövar det ser väldigt friska och sunda ut! gemensamt för alla är att de har ganska jordnära färger på kläderna men en stack ut.Rockmorfar, skulle tippa på att han är Shanghais motsvarighet till Gert Fylking. Han började med att gå baklänges men en kasse i handen ungefär 10 varv runt parken (gissar på ett ett varv tog 3 minuter), första varvet trodde vi att han var full men efter ett par varv insåg vi att han nog försökte gå på en osynlig lina. Gick sådär. I moment två tog han av sig sin neonblå velour jacka och började veva med armarna samtidigt som han smög framåt. Vilken stjärna han var!



Om 3 timmar landar Tobias!! Efter de här två veckorna så drar jag slutsatsen att man är ju tillsammans med någon för att man ska vara tillsammans - inte för att den ena ska vara borta. Får han för sig att åka iväg så här länge snart igen ska jag kedja fast honom.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0