Karriären kan man ju alltid ta senare...

Hur ska man springa fort som 17, fokusera på en boll som kommer i 180, försöka slå - och samtidigt slappna av? Får inte ihop det. Försöker förklara att det är på grund av att det pumpar så mycket adrenalin så att jag inte kan slappna av. No need, you will loos anyway. Ok, då fick man veta det också. Tack. Det är ju inte med rakrygg och ett självsäkert leende som man kommer till squashträningen.

Idag var vi och spelade paintball, jag är mästaren! Så himla kul det är! Försökte ta bilder på parken där det låg men som vanligt förmedlar inte min bilder någon vidare känsla, men tänk er en JÄTTE park med ett JÄTTE stort hotell. Ingen har bott där eller gått i parken sedan den byggdes. Allt var helt, men liksom gått sönder för att det är så gammalt och det är knäpptyst. När vi kommer fram till karusellerna är det någon som ropar - då startar de! Hästarna börjar åka runt på karusellen och slänggungan såg ut att vara på g att slänga i väg alla sina gungor. Stod några sådan där tjurar som ska försöka slänga av en i en dunge och restaurangdelen hade vuxit igen. Perfekt miljö för en skräckfilm! Här skulle vi spela paintball, kändes bra. Kul var det i alla fall, och tack vare mig vann vårt lag två gånger. Fjäder i hatten för det!

I morgon ska jag träffa en dam som driver en volontärorganisation här, de lär handikappade barn att rida! Tänk att få jobba i ett stall i två år. De kanske inte gynnar min karriär - men fy 17 vad det skulle gynna alla andra delar av livet! Håller tummarna för att de verkar vettiga och gillar mig!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0