Rapport från USA

Tobias har skickat lite bilder från USA, först lite kultur & natur med Silver Lake i Massachusetts. Red museum i Dallas och JFK memorial. På vägen nedan sköts JFK i öppen bil från 6:e våningen i det bruna huset av, troligtvis av Lee Oswald.



Sen lite typiska amerikanska bilder. Varför måste det vara så mycket hela tiden? Heart Attack grill, spjut på däcken och galna aktivister. Lider de av mindervärdeskomplex eller vad är det som de hela tiden måste bevisa? Men samtidigt, om de inte vore så mycket skulle vi ju inte ha ett av världens bästa program - Outsiders.



Idag har jag och Yvonne varit på tygmarknaden, tänkte att jag skulle sy upp en klänning men jag fick sådan beslutsångest att jag kom därifrån tomhänt. Ganska skönt med alla stora kedjor som liksom bestämmer åt mig; Petra, i höst får du välja mellan följande plagg. Nu blev det för överväldigande.

Har blivit kallt här idag, jenas tröja och kofta. Inte alls enligt plan, såg framför mig hur jag skulle kunna spendera lovet i parken och sola. Det är konstigt vänder här, normalt tycker man ju att det är bra när det är 20 grader - men här är det kallt då om inte solen lyser. Ställer således allt mitt hopp till slutet av veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0