Grils are just having fun

Om mitt liv vore till salu skulle jag buda på det! Vilken dag jag har haft. Så mysigt, började dagen med en lååång skypedate med Tobias, han hälsar att han har det bra i USA men att han måste hem snart för annars kan han inte knäppa byxorna, och ostmacka. Saknar ost så mycket! Sen gick jag ner på stan för att ha en hel tjejdag!

Stopp 1: Manikyr & pedikyr.



Stopp 2: Afternoon tea på Peninsula. Stråkorkester och maxad sockerchok!



Stopp 3: Trafiken. Det är nationaldag här i dag, man räknar med 10 miljoner (!!!) besökare i stan över helgen. Tror man har räknat ganska rätt för det var så sjukt mycket folk, vakter över allt och allmänt stopp i hela down town.



Stopp 4: Dr Wine. Kan inte tänka mig att det kan vara ett dåligt ställe, vad kurerar vin inte liksom?

Just vin, korv och ost saknar jag faktisk otroligt mycket. Även om det går att köpa är det jätte dyrt och kvalitén ganska kass. Men igår unnade jag mig faktisk en god flaska vin (alltså inte hela men kan ju inte köpa ett glas to go) och en bit ost. Väl hemma tände jag ljus och gjorde det mysigt, men så fick jag inte upp flaskan. Korken satt som sten. Blev en blåbärssaft från IKEA istället, inte alls samma feeling så håller verkligen tummarna för att Dr Win levererar i kväll. Jag vill ha ett glas mustigt rött. Mmmmm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0