Strumpor tar bart frihetskänslan!

Filip & Fredrik har varit slut ett tag nu och har därför gått igenom stora delar av iTunes Pod-arkiv. Hittade där Ricky Gervais podcast Karl Pilkington - A Day In The Life. Skrattade mig igenom gympasset. Äntligen har jag hittat en själsfrände som också tycker att strumpor tar bort en del av frihetskänslan! Däremot rekommenderar jag ingen att lyssna på Magnus Betnérs podcast, han har den tillsammans med någon random tjej som försöker vara lika torr som han men det blir bra jätte fel och man skäms på hennes vägnar.

Dagens roligast cyklist är ju helt klart han som drar en vagn med 2-3 meter långa stålrör på bakom cykeln. Ja, alltså vagnen sitter inte fast i cykeln, han håller den i ett "handtag" samtidigt som han trampar..!


Lite rapport från Tobias
Han är i Wushi på kurs i 5 veckor från och med denna vecka. Wushi är en stad två timmar bort med nätta 6 miljoner invånaer. Inte helt på det klara med vad de ska göra i 5 veckor men hoppas det är någonting otroligt givande och utvecklande som gör det värt att vara där. Hotellet som han bor på serverar kalla nudlar till frukost, i gymmet röker personalen, på skolan kostar lunchen 1 RMB och smakar där efter. Indierna som går kursen åkte och köpte en riskokare den första dagen, det är humor tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0