Halvful vs. helful?

Igår hände det grejer här! Berättar mer i nästa vecka! I vilket fall så var det tvunget att firas och jag och Karin gick därför till Dr Wine. Helt klart en ny favoritbar, gott vinn till bra pris!


Vi får inte byta ut våra möble, göra hål i väggen eller göra andra åkommer på lägenheten och när man inte får något är det ju just precis det man vill. Därför fastnar jag för alla roliga inredningsgrejer nu förtiden. Var inte den här "väggen" ganska så fyndig?


Jag har gått ett tag och funderat på det här med Aftonbladet Plus, en betaltjänst som de erbjuder. Men de artiklar som Aftonbladet använder för att sälja in den på är så inte lockande att jag undrar vem som köper tjänsten. "Så här gick det för Baren deltagaran" "Det här hände sen med de ensamma mammorna. Gifte..." osv. Eftersom en del som läser denna blogg påpekar att den är kritiskt så ville jag inte ta upp min kritiska tanke kring detta här. Men nu måste jag göra det för igår hittade jag ett olyssnat avnitt av Filip & Fredrik (!!) där de analyserar precis detta! Oscar Linnros låt är en porrpung, precis som de tänker tänker jag. Undra vad jag ska göra för att få börja jobba med dem...

Idag har jag långt gångna planer på att slinga min utväxt. Har inte sovit så bra på flera nätter och det kan lätt bero på det, hur 17 ska det bli?! Gul/röd/inte synas alls. Man vill ju inte bli ful i håret, det innebär ju liksom att man blir ful jämt..!



Kommentarer
Postat av: Yvonne

Weiiii nu blir jag nyfiken ju!!!! :-)

2011-10-28 @ 17:42:28
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/
Postat av: Karin Tranaeus

Men assa pa riktigt, kan man hitta en fulare bild pa mig?! Tack (not) Petra hahaha! Asch, jag bjussar pa den! Det var en mysig kvall minsann och alltid mkt skratt nar man ar med Petra! Tycker i styr upp en brud-vin-o-brod-kvall dar snart?! Eller sa testsar vi Dr.Beer (Petra, de har nog sakert paron/appelol dar.. Let's go ladies!

2011-10-30 @ 10:56:13
Postat av: Karin Tranaeus

Btw, Petra jag tycker du ar svinsnygg i barret (eeeh, nar anvande man det uttrycket sist?? Sjukt fult ord for har) men jag kan ju som sagt tipsa om Franck Provost pa Anfu Lu (Steven ar grym!!) Puss o hej!

2011-10-30 @ 10:58:15
Postat av: Petra

Hade ju ingen annan :)

Ska klippa mig i morgon hos någon Schweizare, flipp eller flopp. Återsåtr att ses! Absolut! Jag styr upp, onsdag kanske?

2011-10-30 @ 12:37:52
URL: http://ww.idagishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0