Fredagsmys på kinesiska

Igår fick vi en ny idol - chauffören Ryan! Vi var hos Polisen i går igen, kom dit vid 11 och det var jätte mycket folk. Ingen parkering fanns så långt ögat når, då ber Ryan en person flytta på några konor, parkerar där gör tummen upp och säger ok. När vi kommer in till polisen tittar sig Ryan sig omkring, det är jätte mycket folk - säkert 150 pers i kö. Då går han fram till en kassa gör tummen upp och säger ok ingen. Han ger henne våra papper, gormar och skriker lite. Springer och kopierar lite, ler till, gör tummen upp och säger - ok. Klart! Tog oss 15 min så var vi klara, nummerlappskön hade hunnit med 2 nummer, stackars dem.

Hittade en mataffär med lite annat än torkade räkor och alger i går så igår blev det middag hemma och istället för Beck på TV 4 blev det fotmassage. Det är vårt nya fredagsmys, jag dör så skönt det är.

Idag kan bli en mycket bra dag; Tobias ska hämta ut sina skjortor hos skräddaren - flipp eller flopp, det återstår att se. Lämnar rapport i eftermiddag! Men innan det ska vi spela lite squash! Jag får spela med Tobias tills han hittar någon bättre för enligt honom är jag inte en tillräckligt stor utmaning för att det ska vara riktigt kul. Herre gud, ge mig lite tid, har ju bara spelat två gånger i hela mitt liv! Innan nyår har ni ett inlägg med informationen att jag slagit honom, vänta ni bara!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0