Inga bilder i dag heller!

Bilder efterfrågas. Jag kontrar med att efterfråga snabbare nätverk. Så den dagen jag har snabbare internet kommer ni att få se bilder :)
I dag är Tobias på något möte i staden bredvid Shanghai, Nanjing. En liten stad med 8 miljoner invånare. Själv försökte jag leta reda på blomstermarknaden som enligt kartan såg ut att ligga ca 15 mins gångavstånd från oss. Efter 2 timmar gav jag upp. Tror inte att den finns längre.

I dag ska vi lyxa till det med massage, längtar, och sen ska vi äta middag med våra nya granne Pablo. Han är hemma man, bara det är ju lite kul, men det som är jätte kul är att han är dokumentärfilmare. Coolt va! Han måste ju ha hur mycket som helst att berätta! I helgen är vi lite inne på att åka till Hong kong så eftermiddagen ska spenderas åt att leta rätt på några billiga biljetter och hotell där!

Har börjat ta tag i jobbsökandet, känns som att man säljer sig själv. Ta mig för jag är bäst kan man ju inte säga, även fast det är det jag menar..! Har i alla fall lett till en middag på torsdag och förhoppningsvis kanske jag träffar en kompis om det inte leder till jobb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0