Show time

I bland har man tur så nu är internet up and running igen. Himla skönt, som svensk är man ju lite lätt beroende av tekniken. Första veckan här hade jag ingen mobil, skulle vilja likställa det med det stadie då man är tillräckligt sjuk för att inte gå till jobbet - men tillräckligt frisk för att inte sova hela dagarna. Typiskt jobbigt mellanläge.

Innan jag visar er bilderna från teppanyakirestaurangen så måste jag visa Tobias picture of the day. Känner att jag absolut måste ha en sån här när jag blir gammal. Tänk sådana mysiga turer vi skulle kunna ta. Älskling, jag är lite trött - kan du styra en stund?



Så till maten från i söndags. Som jag har sagt tidigare så är mobilkamera ingen kamera att förmedla stämning med, men ja... ni förstår hur gott det var!



Kvällens mest udda grej var dock fiskhuvudet. Alltså det kom bara in ett huvud, ingen kropp - den man i normala fall äter. Tydligen är kinderna delikatessen, jag provade inte så kan inte uttala mig i frågan. Men ställer mig tveksam till det.




Kommentarer
Postat av: Anki

Var det något som vågade prova huvudet????? Det var en sådan här stol pappa och jag skulle lagt pengarna på istället för åkgräsklippare........

2011-09-20 @ 16:04:32
Postat av: Petra

Kineserna bredvid oss åt och de verkade tycka det var gott. Men mig lurar man inte så lätt.. Haha ja, Kungsholmen runt på den och ni hade garanterat kommit med i Lokaltidningen!

2011-09-20 @ 17:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0