Kopia, riktig kopia eller riktig?

Är det ett känt märke så är det ett bra märke. Är det ett dyrt känt märke är det ännu bättre. Det är därför bageriet heter Marco Polo bakery, spat iRelax och banken Ping bank. Köpte en juice idag, den hette Apple juice - ingen konstigt med det bara att det var Apple loggan på flaskan istället för ordet apple. Missade dock att ta en bild, men den var rätt snygg och god så kan hända att jag hittar den igen!

Åt lunch med en kines som jag har fått kontakt med här, hon jobbar för Dior och då var jag ju bara tvungen att kolla med henne hur hela den här fejkindustin funkar, fick säker 40 min utläggning och den tänker jag inte dra här. Men något jag kan berätta är att jag nu vet vart man kan köpa "riktiga" kopior. Myser lite åt tanken att Tobias är borta i två veckor nu och jag kan gå dit hur mycket jag vill utan att han kommenterar mina inköpa, huruvida de var nödvändiga eller ej. Puss älskling!

Har även hittat en anna kul affär www.xinhuayun.com, står att de kan levererar lite överallt så testa. Eller så väntar ni på att jag har fått min beställning så kan jag kommentera kvalitén - men vad jag har hört är den bra! För att toppa dagens märkesundersökning har jag även hittat en copy market för lampor. Om ni känner att ni saknar något som ni inte har hittat kopierat så säg bara till - ska nog hitta det :)

Nog om kopior, i morgon är det lördag då ska vi ut till skräddaren och kolla till Tobias skjortor igen. Håller tummarna för att de blir bra - de kanske har gjort dem av rätt tyg i alla fall..!



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Låter ju schysst, återkom med en rapport så får du skicka "julklappar" till Sverige sen.

Presenter= ingen tull eller moms, hurra för det!

2011-09-29 @ 11:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0