Den stora tvättardagen

Va gillar ni träningscykeln jag hittade idag?! Cool va! Typsik grej min bror skulle köpa, en snygg och häftig grej, minimalt användningsområde men alla som ser den blir avundsjuka. Oroa dig inte Tobias, jag köpte den inte.



Idag har Tobias åkt till USA, såg ju lite fram emot det för då skulle jag kunna shoppa. Var och kollade på möbler och valde vilka vi ska ha, men nu är det ju gjort - och så är det 14 dagar tills han kommer hem. Kan ju inte spendera 14 dagar på kopia gatan, det har jag varken råd eller lust med. Så kvällen idag gick åt till att komma på vad jag ska göra i 14 dagar. Alla tips tas tacksamt emot! Pappa föreslog Thailand, ska kolla väderrapporten. En solstol är ju aldrig fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0