A piece of art

Kommer nu berätta om allt fint jag hittat idag, men ni får inte se några bilder för internet har en seg dag idag.

Det finns inget det inte finns en marknad för här, idag har jag varit på lampmarknaden! Hittade två pang kul lampor! Hämtade även ut vår tavla idag, måst säga att jag är väldigt imponerad av tavlan han har målat utefter en lite bild på 5x5 cm som han fick på mailen. Så om någon vill ha något uppmålat så rekommenderar jag Mr Yin, Hummingbird Gallery, A14, No 212 WenDing Lu, Room 1001. mail: [email protected]!

Var och fikade med en nyfunnen vän idag som tipsade om ett område som heter M 50 med massa konstnärer i lustiga hus så dit ska vi åka nästa vecka. Längtar redan! Ska även följa med henne till tygmarknaden (ytterligare en marknad) på lördag där hon hade en bra skräddare, tänk om det är en skräddare som kan sy upp klänningar... Oj oj oj vad det skulle vara bra för mig!

Som jag skrev i går är det middag med ärtans vänner i kväll. Ärtsoppa, pannkakor & punsh står på menyn och dresscoden är gul och blå. Just gult och blått är inte färger som är vidare frekvent förekommande i min garderob och i ärlighetens namn kände jag inte för att shoppa något i de färgerna heller. Men oroar mig inte, har på mig mina blå träskor som jag fick från mina kollegor på ICA - känner att de utklassar allt vad gula och blå kläder heter!






Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vi var på YP eventet idag,men ni missade inget! Träskor men gult och blått lät trevligare :-) Ses på lördag.

2011-09-29 @ 16:37:34
URL: http://yvonneandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0