Bilder fran besoket

Nu har jag fatt min efterlangtade jobbdator, blev dock inte som jag trodde. Fick den fetaste datorn jag nagonsin sett + program som jag knapt har hort talas om sa nu blir det en kurs i webdesign for min del, tackar och bockar!
Firar detta med lite bilder fran vara senaste besok!
Lena & Tord
Middag pa Kathleen's 5 - glasburen med den valdigt serviceinriktade personalen
Martinis pa Urban - Restaurangen/Hotellet som ar byggt av gamla batar
Shopping pa tygmarknande
Middag pa Kagen - den enda restaurangen man hamnar i kottkoma pa
Avslutningsvin pa Salute
Innan naste besok kom pausade vi med sillmiddag. Oh my vad gott!!
Vanda nr 2. Mamma & Pappa, Jan & Gun
Vi gick ut har med tygmarknaden saklart! Vet inte hur manga klanning, kostymer, skjortor osv det slutade med men vaskorna var fulla nar de akte i alla fall!
Lika bra att lara sig - ata med pinnarkurs pa Lost Heaven!
GT med gurka pa Fennel Lounge - mycket uppskattat, mums!
Medan nagra akte till vattenstaden drog jag och Gun till pysselmarknaden
For att sen fixa haret infor kvallen
Ovning ger fardighet!
Kinesmat pa Sichuan Citizen
Pappa & Tobias fick chartevibbar och bestalde in sugrorsdrink i XL-format pa People 7
pa lordagen fick vi besok av Flying Chef, mycket vin & mycket mat!
Saklart en kvall pa Bunden
Nu ar vi solo igen, kommer kannas valdigt tomt och tommare blir det da Tobias drar till Sverige 7 Finland. Men lite bra ar det, far man trana och komma tillbaks halsomassigt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, så härligt get var att se alla bilderna. Det är så kul här hemma när folk frågar vad man gjort över påsken? Vi var i Shanghai .... långa ansikten blir det.



Har också tränat för fullt och ställt undan vinet - fast ikväll är det tjejmiddag och då blir det vin i strålande solsken. Skanör från sin bästa sida!

2012-04-19 @ 18:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0