Helgen!

I fredags mötte jag upp Sofia, Carl-Fredrik, Calle, Karin & Dansken med vänner på Salute. Åh vad jag älskar det stället, har sagt det förr men säger det igen Hittar ni mig inte är det där jag är!




Igår var det pangväder så mötte upp Sofia & Carl-Fredrik för en grillbuffé på Sasha's, free flow av grillat kött och sangria för RMB 188. Ja, tack!!! Vi stannade så länge att jag brände sönder mina axlar..! Sen bar det av till tygmarknaden, med en halvdags sangria i kroppen blev det två klänningar och tre skjortor samt div ändringar på gamla grejer jag gjort där. Får se hur det blir när jag kommer tillbaka utan sangrian i kroppen...! Har i alla fall hittat en ny snubbe runt hörnet hemma som uppenbarligen kan göra justeringar som jag behöver, så slipper jag åka till tygmarknaden..! Han är ju liksom tailor!


Idag var det rätt sunkigt väder så drog igång dagen med ett yogapass (!) för att sen gå och handla lite sommargrejer, när jag tod i kassan på GAP insåg jag att det var jätte länge sen jag handlade i "riktiga butiker här". blev ett par shorts, klänning, skor m.m. så nu är jag kittad för sommaren! Väl hemma fortsatte jag på sommartemat och tog en löprunda för att fixa sommarformen. Folk tittade så himla mycket på mig och efter ett tag var det nästan lite irriterande men när jag kom hem förstod jag vad de hade tittat på... Alla som har sett mig träna vet att jag blir tomteröd/lila i ansiktet när jag svettas, tänk er den hudfärgen med den här klädseln


De måste ju undrat vad det var för lysdiod som var ute..! Vi har som en styrketräningsanläggning på vår gård så jag gick dit efter min springtur, varje gång jag gör det så slår det mig att jag bor på en rätt häftig plats! Inte alla som har den här utsikten när man gör sina situps!


För att toppa sommarfeelingen cyklade jag och fick fötterna fixade, skämdes nästan när jag la upp dem i hennes knä... men nu är de fina! Har öppnat ett Dragon fly precis där vi bor så det är perfekt!

Så nu är jag redo för sommaren, bring it on bara!!

Ikväll blir det middag med Isabelle & Yvonne på Bankura, aldrig varit där så det blir spännande och se vad de har att bjussa på!

Kommentarer
Postat av: Len

Bara så att du vet - man blir lätt avundsjuk på ditt liv! Barer, restauranger, fotvård, skräddare och shopping! Jobbigt? Not!

Vi har njutit av din pojkväns tid här i Skåne - vilket fynd du gjorde där! Fortsätt att njuta av ditt liv! Nu ska jag gå och träna, det behövs efter mycket mat & dryck! kram

2012-04-29 @ 16:00:35
Postat av: Karin T

"Dansken".. Hahahahaha, love it!!! :)

2012-05-02 @ 19:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0