Hong Kong

Nu ska jag berätta för er varför jag älskar Hong Kong, om det  är så att Hong Kong upplever ökad turism under 2012 tar jag gärna en viss bonus på det!


Den kupperade terrängen!


Det går upp och det går ner överallt! Du går upp i skogen...


För att en lite stund senare komma ner mitt i smeten!


Kommer du upp på bergen så ser du hur kompakt staden är


medan du på andra sidan har en övärld typ som Malaysia!


Allt är så färskt och alla är så trevliga!

Gammalt möte nytt
Man har behållt rätt mycket gammalt, samtidigt som man har gjort det fräscht och byggt nytt där det behövs.


Hade jag haft en bättre kamera en min mobilkamera hade ni kanske hade sett hur bra Hong Kong är, men nu är det som det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0