I brist på annat

Sitter och väntar på att Sverige ska börja jobba sa googlade lite, föreslog för pappa att han skulle måla om gasoltuben till grillen i sommar


I sommar ska jag bygga en sån här hållare till min cykel. Undra vad jag kommer njuta mest av, cykla till festen eller vara på festen...


Måste hitta dessa!! Idiotiskt att lägga upp en bild men inte skriva vart man kan köpa grejerna!


Samma sak med denna, jätte smart sak som man undrar varför man inte haft tidigare, vart köper man den?!

Vi kommer att köpa hund den dagen vi flyttar hem, Bosse ska den heta och vi ska lära han leta svamp. Är inte mycket för kläder på hunder men något måste man ju ha och då känner jag att denna är given!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0