Jävla grannar!!


Hade jag varit i Sverige i natt hade jag försnt knackat hårt i tacket, hade det inte hjälpt hade jag ringt polisen. Nu är jag i Kina så jag låg kvar i sängen och väntade på att det skulle sluta. Klockan 5 slutade de, då hade de hållt på sedan klockan 23. Vet inte vad våra grannar på våningen ovanför håller på med, jag har trott att han misshandlar sin fru men i natt var det två män som skrek, sprang med skor och slängde grejer i golvet. Vet inte om jag vill veta vad de håller på med, vill bara att de ska sluta så man kan få sova!!

Igår hade vi tisdagsmiddag på Nolita, åt en jätte god pizza. Alltid lika mysigt att träffa tjejerna och få prata av sig! Var även förbi Marc Jacobs för att spana in solglasögonen, såklart hade de dem inte. Jag som hade ställt in mig på dem...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0