Kort rapport

Fortfarande inte skaffat någon läsare till minneskortet på kamerna så bilderna får vänta ett tag. Förhoppningsvis bara tills i morgon då jag får min nya jobbdator!! Som alltid när man har gäster så är det glasögonmarknaden, fejkmarknaden, tygmarknaden, pysselmarknanden osv. Blev några nya klänningar, toppar, skor och knappar! Måste ju börja bunkra upp med sommarkläder eftersom jag nästan slet ut dem jag hade förra sommaren, garderoben är ju inte van vid att sommaren vara fram till December..!
I kväll blir det middag på noodle Bull för att sen ta en prommis längs Bunden för att kolla på Shanghais neonbelysning, i morgon toppar vi såklart med Kagen!! Sen blir det bröd och vatten igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0