Lena & Tords vistelse

Vi har fatt var riktiga kamera att funka och da jag inte har nagon kortlasare i min dator kan jag inte ge er sa mycket bilder pa allt vi hann med, men men. Ska kopa en lasare idag sa jag kan lagga upp bilder i framtiden iaf!

Helgen hade helt klart tema shopping, glasogonmarknaden, tygmarknaden, fejkmarknaden, kvartersbutkerna osv. Hann ocksa med middag pa underbara Kathleen's 5, Kagen och Lost Heaven, samt frukost pa Mr Pancake House. Mamma, pappa, Jan & Gun kommer pa onsdag, tills dess ska jag leva pa vatten och brod, annars blir det den tataste vassen for mig i sommar..! 

Man far inte missa aktenskapsmarknande i Peoples Park pa lordagar, en sjukt absurd upplevelse!

 

Skor gar faktiskt bra att kopa pa fejkmarknaden, rekommenderar nog mest lofers...



och converse..! Lofers rek pris RMB 120, Converse RMB 60



Saklart tog vi en promenad langs Nanjing Lu, Lena & Tord hade tidigare i veckan lycktas hitta en liiiten liiten knivaffar som vi pa lordagen skulle forsoka hitta tillbaks till. Hittaden typ mitt emot Sofitel pa gagatedelen, kopte lite knivar och nar vi kom hem och googlade pa det visade det sig vara jatte kanda for att ha typ varldens basta knivar dar!



Idag gick jag for nast sista gangen till jobbet, jobbar i morgon, ledig onsdag, heldagsevent utanfor kontoret pa torsdag och ledig fredag! Ni anar inte hur skont det ar!!


Kommentarer
Postat av: Lena

Kan rapportera att knivarna är super och kan absolut köpas. Visst blev det mycket shopping och ändå ångrar jag att jag inte köpte mer!

2012-04-11 @ 22:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0