Lunch, igen

Tankte att jag skulle visa vart lunchak, kan ju vara sa att nagon tycker att jag overdramatiserade hela matladegrejen igar.

1. Ta en platskal och tang och plocka det du vill ha i din soppa


2. Ta din platskal och ga ut till kokaren som kokar din soppa

3. Hall tummarna for att du inte hamna bredvid en person som doppar huvudet i skalen samtidigt som hon/han surplar sa hogt man kan


4. At och var glad, tank pa att det inte finns dem som far mat alls


Efter en natt med 10 timmars somn mar jag mycket battre sa ikvall ska vi ploja langd efter langd enfter langd i poolen, har jag tur hinner vi med en massage ocksa. I ovrigt ar det deklaration som star pa schemat, whooo!! Nagon som vet hur man kan gora ranteavdrag aven fast man inte bor i Sverige? Alla tips tas tacksamt emot och det som genererar mest i aterbaring far en flaska champagne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0