Matlåda revisited!

Imponerande start, efter 2,5 dagar får man gå hem för att man har blivit sjuk. Jag som aldrig är sjuk! Vet inte vad som hände men vi lunch trodde jag att jag skulle gå av på mitten, blev typ åksjuk när jag tittade på skärmen och var helt skakis i kroppen. Hoppade in i en taxi och måste ha somnat på stubben för jag vaknade när taxin stod i korsningen neraför och skrek Var ska vi? Gick upp och la mig och vaknade när Tobias kom hem från jobbet...! Nu känns det i alla fall mycket bättre och i morgon hoppas jag att det blir jobbet igen..!

Har hittat världens grej här när det kommer till mellanmål - SOYJOY, så beroende framkallande!! Extra bra att jag hittade det nu när det enda i matväg vid jobbet är ett håliväggen soppkök som smakar si sådär, förklarar kanske varför alla har matlåda..!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0