Öronproppar

Tog det säkra före det osäkra idag och letade upp ett par öronproppar inför natten. Letade och letade och letade, tillslut hittade jag dessa


Var visst inte så vanligt med öronproppar som jag trodde..!

När jag kom hem var det mörkt i grannarnas fönster så jag antar att de inte varit hemma när security har ringt på, således har de nog inte fått buskapet om att de stör idag heller. Har svårt att se att security har tänkt så långt att de lämnar ett skriftligt meddelande om ingen är hemma och ringer jag i morgon igenom kommer de bara säga de är inte hemma när vi ringer på, ring nästa gång de stör. Suck...
1. Jag vill inte gå upp mitt i natten för att försöka få en trött kines att förstå vad jag menar.
2. Security kontoret stänger kl 20 så ingen kommer ens att svara.

Längtar tills Tobias kommer hem, då kan man knacka i tacket när de röjer runt. Inte sugen på att vara ensam hemma med en galen kines ovanför som tycker att jag inkräktar på hans space.

Kommentarer
Postat av: Lena

Förstår dig helt och hållet. Stoppa in propparna tills Tobias kommer hem.

2012-04-28 @ 21:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0