Parkhäng

I morse vaknade jag av någon anledning pigg som en mört kl 7 så jag bestämde mig för att prova en löparbana som vi hittade när vi var ute och sprang i måndags. Då var den stängd men som vi fattade vakten så skulle den vara öppen för motionärer mellan 06.00-08.00, och det var den! Jag älskar ju att titta på folk och känner efter den här morgonen at tjag har hittat mitt paradis!! Fanns SÅ mycket att kolla på!!

Damerna som dansade med svärd...


Damerna som dansade med solfjädrar...


Mannen med världens längsta drake (den flög inte men han såg nöjd ut ändå!)...


Gruppen som dansade synkroniserad dans...


Damerna som lekte med snören och bollar...


och så klart 100 tals thai shi utövare!


Det må vara tidigt men kommer lätt springa hit så ofta jag kan för det var riktigt skoj! Fick även en skön uppmärksamhetsboost då jag var den enda icke-kinesen på banan!

Idag kommer min morbor och moster, ska bli kanon kul!


Sist när vi fick besök mötte vi Isabell på flygplatsen, hon hade besök som kom med samma flight som vårt besök så vi hade suttit på samma tunnebanana i en timme ut till Pudon utan att veta om varandra. Igår fick jag ett sms från henne och vi kom fram till att vi får besökare med samma flight den här gången också men denna gång gör vi sällskap på taget - mycket trevligare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0