Sista dagen pa kontoret!!

Man borde val vara glad for det men jag ar sa trott pa den har skiten att jag bara kanner fy fan vad skont att fa raddera detta stalle ur mitt liv. Om nagon som laser detta funderar pa att soka jobb har: Gor det inte, era liv kommer bli gra och trista och allt som inte innebar slicka chefen i roven ogillas starkt. Sa nu fick jag det sagt ocksa!

Nagot som verkligen inte finns i Shanghai ar dukar och sag inte jo det finns det for jag har letat overallt, inte ens IKEA har! (Om det rakar vara sa att ni nu verkligen vet ett stalle vill jag omgaende veta vart det ligger!!) Sa idag gick jag till en farbror som jag sett sitta i en tygbutik vid jobbet, vet inte om det ar fula tyger eller lite fulsnygga men han var lite haj pa engelska och valdigt sot sa fick bli en duk av honom. Ska hamta ut den sondag, oavsett hur ful den blir blir det ljusar mycket battre an vart glasbord!






Hitta ett fel pa den har bilden



Tror pa naturlakemedel och sant dar, men akupunktur i ett litet barns huvud?! Dessutom ga omkring pa stan med nalarna? Kan inte vara bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0