Skor!

Idag sprang vi för första gången här i Shanghai, delade meningar: skönt att röra på sig, vi var som två kossor som blev utsläpat på grönbete, men luften gjorde ju att det nu känns som man har ett avgasrör i luftrören - inte så nice. Men vi köpte ju så snabba skor i Hong Kong så måste bli några fler rundor, kanske kan köpa munskydd.. Värt att prova, återkommer med rapport.

Har ju klagat på att mina fötter är förstora för skorna här men idag gjorde jag ett desperat försök och gick in i en affär som har så himla mycket fina skor. Bad om de största de hade, provade, tittade ner för att få det bekräftat - skorna var för stora!! Hey Caramba!! Rea var det dessutom så två par fick följa med hem!

Färgglada skor är det nya sommaren 2012 har jag läst, jag är otrooooligt på!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Guldiga med gröna snörer, Ja tack!!Sååå fina!

2012-04-02 @ 16:16:38
URL: http://yvonneandthecity.se
Postat av: Lena

Kom ihåg adressen till slutet av veckan!

2012-04-02 @ 21:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0