Lunch, igen

Blir visst valdigt mycket mat har denna vecka..! Idag kande jag varken for matlada eller soppa i platskal sa gick ner till fruktstandet for att se om jag kunde hitta nagot kul, om jag gjorde! Klagar inte pa dagens lunch -en skal jordgubbar for RMB 6! Medan jag at hittade jag denna blogg, lyckans ost den som hade ugn...


Ikvall tankte vi hitta pa nagot kul men vi kommer inte pa nagon hejdundrandes idé sa just nu lutar det at plock pa Salute och massage pa Yu Massage - inte jatte kul men sjukt gott och skont!!

For er som undrar hur det gick med simningen i gar kan jag meddela att jag slog Tobias med hastlangde!! Det ar sann lycka varje gang det hander!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0