Jag vill chocka!

Ibland onskar jag att jag att jag var lite mer edgy, chockar ju sallan min omgivning liksom. Tank om man fick vara Obama och gora sa har, ah vad jag skulle alska det!!

Haller fortfarande pa att dividera med mitt jobb om att det saknar rim och ranson att kopa ut mig sjalv, vet inte vad de inte forstar men nagot fundamentalt ar det i alla fall. Hade det varit Sverige hade jag bara gatt fran kontoret, bestallt en tarta som jag skrivit Looser pa och skickat till dem medan jag sjalv hade druckigt champagne pa en trevlig uteservering. Men vill ju garna behalla mitt visum sa inte lika aktuellt har..! Men sa fort det ar klart ska jag nog hitta pa nagot i klass med Obama!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0