Lördag förmiddag

I går eftermiddag tog jag ledigt, solen sken så tog min bok och satte mig i lekparken i vårt område. Så mysigt med alla gamla som kommer och leker med sina barnbarn, undra vilka som har roligast - barnen eller de gamla?

På kvällen blev det middag på Lost Heaven och en sväng till Bar Rouge, trevligt värre!


Idag började vi med glasögonmarknaden, blev tre par till Tord, tre till Lena, ett par till Tobias och två par till mig. Måste ju klassas som en lyckad start på dagen!



Nu är Internet så segt så resten av dagen får ni höra med om sen!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas ni blir lika nöjda med era som jag är. önskar att jag vågat köpa minst ett par till. har fått så mycket positiva kommentarer. hälsa alla ock Glad Påsk!

2012-04-07 @ 14:11:23
Postat av: Anonym

Så skönt att inte jag fastnade på någon bild...! Ni andra ser så bra ut!

Anmäl er alla till Synsams reklam!

2012-04-08 @ 17:02:26
Postat av: Anonym

Så skönt att inte jag fastnade på någon bild...! Ni andra ser så bra ut!

Anmäl er alla till Synsams reklam!

2012-04-08 @ 17:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0