Yoga

Vet inte hur många mornar som jag har ställt klockan för att jag planerar spring innan jobbet, jag vet dock hur många gånger jag gick upp när klockan ringde och sprang, typ 0 gånger. Trots det kan jag inte släppa att det vore skönt med någon aktivitet innan jobbet, speciellt nu när jag inte cyklar till jobbet.
Något som jag ofta bokade hemma men aldrig gick pa var yoga, tänker att det vore skönt men varje gång innan klassen börjar tänker jag fy sjutton vad trist och så gjorde jag något annat istället. Men igår hittade jag en yoga-app till datorn så jag ställde in den på lämpligt program och i morse när klockan ringde la jag mig på mattan och körde ett pass. Kommer absolut göra det igen, inte för att jag njuter av det utan för att jag inte fixar att se någon så mjuk och rörlig när man själv är stelare än en planka. Den första rörelsen var att sitta med raka ben och lägga sig ner med pannan mot knäna, hej du jag kan knappt sitta rak i ryggen med raka ben. Undra hur många veckor jag måste hålla på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0