Arbetsro när den är som bäst

Just nu känner jag mycket för brunt läder
 
 
 
Som en musplatta från Handwers eller en Macbook- och mobilfodrag från Mujjo

Eller varför inte en klocka från Tag Heuer?
Tobias tycker jag ska investera i ett par höstskor från Hard Graft
 
  
 
Även fast det inte är bruntläder skulle det inte kännas fel att ha denna på armen
 
Tänk om pappas klockgubbe i Thailand har den..
 
När jag kom till jobbet idag så har de börjat bygga om parkeringen nedanför kontoret. Tyvärr kan jag inte lägga upp ljudfiler här men ni vet ju hur det låter när de borrar i asfallt. Det är inget ljud man vill jobba 8 timmar i. Hade det varit i Sverige hade folk kommit till kontoret, undrat vem fan som har gett tillstånd att borra under arbetstid. Gittan på våning 3 hade klagat på tinnitus, begärt att vara hemma i tre månader med stöd av en terapepht två dagar i veckan. Här är det inte ens någon som tittar ut och undrar om de ser ut att hålla på länge. Stryktåligt folkslag de här kineserna alltså! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0