Prisa kranvatten och The Chic -Type blog

Vaknade i morse av att klockan ringde lite tidigare än normalt, fattade inte varför jag hade gjort så så jag stängde av och sov vidare. Vaknade sen på normal tid, går in i köket och inser varför jag skulle gå upp tidigare - vi hade ju inget vatten hemma! Jag är nu på jobbet utan att ha druckit mitt morgonkaffe, jag ber till gudarna att inget urspårat händer på förmiddagen. Det kommer inte sluta bra. 
 
Jag har ett problem, jag ogillar starkt väggord - men fullkomligt älskar tavlor med fyndiga sägningar i kul typsitt. Vi säger bara att det är två helt olika saker så har vi det avklarat! Ana min lycka när jag idag hittade denna blogg.

Förmodligen bara jag, Tobias och min bror som tycker detta är kul. Men vi skrattar för er så oroa er inte!
 

Ibland verkar det finnas någon heder i att göra saker avancerade. Sånt har jag svårt för.
 
Pappa, jag mailar en högupplöst till dig så kan du väl printa på matt lite tjockare papper, A3 typ.
 

Stämmer ju inte men visst är den fin! Finns fler i denna stil här
 

Targets' sommarkampanj, typisk utedassposter!
 

Efter sommaren är vi lite sålda på cyklar, något för vår konstnär på Painter's street kanske. Kul att se att allt inte görs framför datorn, kolla hur postern blev till här
 
Dagens hitt är dock min nya skärmsläckare!
Om ni vill ha den samma går den att ladda ner här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0