Up and running!

Nu är bloggen back in business igen! I går landade vi på Shanghai mark igen och efter att ha kastat in grejerna hemma var det pang på jobbet igen, pga av brutalt stört regn tog det 1 timme längre än vanligt för att komma till kontoret..! Rykten säger att förra veckans tyfon är på väg tillbaks i nästa vecka igen...
 
 
Avslutade kvällen med 90 min massage, hade tänkt njuta ordentligt men somnade sekunden jag la mig ner och vaknade bara när de sa please turn around. Då vände jag på mig och somnade om. Det är alltid min fasa när jag går på massage, att somna, då missar man ju allt det sköna och det blir mer som att kasta pengarna i sjön. 
 
i morse när jag gick till T-banan såg jag en gammal bekant, kommer ni ihåg denna hund
 
 
Frissan har nog haft semester och tur är väl det för nu börjar han se lite mer hundlik ut.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0